Облік продажів потрібен для будь-якого бізнесу, при цьому цілком байдуже, продаєте ви фізичний товар чи займаєтесь наданням послуг. Починають усі з зошита або EXСEL. Зі збільшенням асортименту та персоналу, розширенням одного магазина або кафе до мережі, облік у зошиті стає незручним, а в деяких випадках навіть збитковим. Логічний висновок: потрібна автоматизація.

Програма автоматизації торгівлі GBS.Market омає потенціал, який включає все для вирішення облікових завдань у малому та середньому бізнесі: організовує технологічний порядок у продажі, веде складський облік, видає детальну статистику щодо функціонування вашого бізнесу.

Товари та категорії

  • Поділ асортименту за категоріями та підкатегоріями. Товари групуються вами за певним принципом, при цьому програма дозволяє створювати необмежену кількість категорій та підкатегорій.
  • Створюється окрема картка для кожного товару.
  • Фотографії для товару у будь-якій кількості. Підтримуються формати JPG, PNG, BMP.
  • 5 додаткових полів у картці товару для характеристик, які ви можете змінювати та заповнювати за потреби.
  • 5 полів для ціни на кожен товар, щоб можна було вказати роздрібні, оптові, дрібнооптові ціни тощо.
  • Створення асортиментних рядів, тобто коли товар має один штрих-код, але, наприклад, різні розміри, колір та інше. Ця опція рятує від пересортування!
  • Формування складових товарів (наборів) та комплектів (калькуляція), наприклад, у кафе кава може бути складовим товаром, який складається зі стаканчика, самого напою, молока, палички, цукру тощо. При цьому продається набір або комплект, а списання здійснюється товарів зі складу.
  • Пошук за всім асортиментом. Можна використовувати фільтри за штрих-кодом, найменуваннями, кількістю, ціною та іншими характеристикам товарів.
  • Синхронізація з EXСEL. Приймання і додавання товарів можна завантажувати не тільки вручну, але й з документів EXСEL.
 

Дії з товарами

  • Облік надходження товару до складу з можливістю позначки постачальника.
  • Облік продажів готівкою, банківською карткою, бонусами (балами). При цьому можлива комбінація з будь-яких типів оплати. Наприклад, бонуси + готівка, банківська картка + готівка, готівка + банківська картка + бонуси і так далі.
  • Облік продажів зі знижкою, у борг або на виплат, якщо ви таке практикуєте.
  • Списання товарів із зазначенням причини.
  • Повернення вже проданих товарів із зазначенням причини. При цьому можна повернути весь перелік за чеком або лише окрему позицію з нього.
  • Бронювання або резервування товарів. Опція працює з клієнтською базою, резерв або бронювання прив'язується до певного клієнта із зазначенням терміну дії резерву.
  • Переміщення асортименту між магазинами мережі.
  • Журнал історії дій з товаром. Ведеться з моменту занесення товару у базу, формує окрему вкладку в картці самого товару.

Робота з постачальниками

У програмі GBS.Market можна вести аналітичний облік щодо роботи з постачальниками товарів:

  • Програма дозволяє здійснювати облік за товарами під повну або часткову їх реалізацію від постачальника.
  • Є можливість формувати накладні взаєморозрахунків у зручній табличній формі.
  • У GBS.Market вказуються всі заборгованості при розрахунках з постачальниками, якщо вони існують.
  • Є вибірка даних щодо кожного постачальника окремо за зазначений період. Період ви можете обрати будь-який, що вас цікавить.
  • Для кожного постачальника є окреме поле для коментаря. У ньому ви відзначаєте нюанси роботи з тим чи іншим постачальником, наприклад, що він завжди затримує постачання, тому дозамовлення краще робити заздалегідь.
  • Усі дані, що формує GBS.Market щодо постачальників, можна експортувати у формат EXСEL для друкування чи надсилання як звіту постачальникові.
 

Хочете протестувати всі можливості GBS.Market?

Безкоштовний необмежений доступ 30 днів

Завантажити зараз
 

Інвентаризації та ревізії

Проведення інвентаризації дозволяє дізнатися всі дані про залишки товарних одиниць, зіставити та виявити розбіжності щодо фактичної наявності товару з тими даними, які знаходяться в обліковій системі GBS.Market: нестача, надлишки чи пересортування товару. Одночасно ви зможете перевірити ефективність роботи вашого персоналу.

  • У програмі GBS.Market можна проводити інвентаризації (ревізії) вручну або у напівавтоматичному режимі зі сканером штрих-кодів.
  • Зберігається історія всіх зроблених вами інвентаризацій.
  • Проведення інвентаризації можна тимчасово зупинити, якщо у цьому виникла потреба, а потім знову продовжити до завершення.
  • Після проведення інвентаризації програма здійснює автоматичне коригування бази товарів.
  • Акт проведеної інвентаризації можна надрукувати для звітності.
  • Вам доступний перегляд журналу нестачі готівки.
  • GBS.Market формує журнал надходжень товарів, списань та повернень продажів.

Робота з клієнтами

  • GBS.Market дозволяє формувати та вести базу покупців та клієнтів. На кожного з них заводиться окрема картка у програмі, де вказується ПІБ, контактні дані, штрих-код дисконтної картки, якщо ви роздаєте дисконтні картки клієнтам. Клієнтами можуть виступати дрібнооптові покупці, яким у програмі призначається особиста знижка.
  • Програма формує дисконтну систему і дозволяє призначати / забороняти персональні знижки для клієнтів.
  • Програма лояльності GBS.Market може бути у вигляді накопичувальної системи (використовуються бали чи бонуси) або фіксованої знижки у %.
  • Завдяки сформованій базі клієнтів за допомогою GBS.Market можна здійснювати приймання замовлень від клієнтів на тимчасово відсутні товари або резервувати на певний термін той чи інший товар.
  • У програмі можна вести облік боржників, якщо ви практикуєте продаж у борг або на виплат.
  • Якщо у вас є мережа магазинів або кафе, то для всіх закладів база клієнтів у GBS.Market синхронізується.
 
 

Статистика та звіти

  • Побудова у програмі GBS.Market звітів з продажів за будь-який період з широкими налаштуваннями у Майстрі Звітів.
  • Генерування окремих звітів за годинами, днями, тижнями, місяцями й категоріями товарів та зведеного звіту.
  • Окремі звіти для конкретних товарів із зазначенням позицій, що були продані зі знижкою.
  • Звіти про зняття готівки за категоріями товарів.
  • Звіти щодо роботи конкретних співробітників.
  • Програма здійснює автоматичний аналіз потрібних для замовлення товарів, якщо встановлений мінімальний залишок в картці самого товару.
  • Вибірка статистики продажів з фільтрацією за найменуванням і конкретною категорією товару.
  • Сортування статистики продажів за часом, найменуванням, ціною та кількістю товару.
  • Формування звітів у табличному і графічному вигляді (4 типи діаграм).
  • Можливість експорту статистики та звітів в EXСEL.

Хочете бути у команді GBS.Market?

Безкоштовний необмежений доступ 30 днів

Завантажити зараз

Контроль з Дому / Офісу

Програма обліку GBS.Market має особливий режим Дім / Офіс, що дозволяє власнику або адміністратору контролювати процес продажів дистанційно. Цей режим може застосовуватись для окремого закладу або декількох, якщо йдеться про мережі. Для синхронізації у реальному часі потрібно, щоб обидва комп'ютери як домашній, так і на робочій точці були підключені до інтернету.

Для режиму Дім / Офіс необхідне придбання окремої ліцензії.

  • Кількість магазинів чи кафе, що підключаються для синхронізації, не обмежена.
  • Дистанційний перегляд продажів, залишків, надходжень та іншої інформації на торговельній точці у реальному часі. При цьому ви ніяк не впливаєте на роботу ваших співробітників, більш того, оператор на місці навіть не здогадується, що зараз ви дивитесь статистику.
  • Із домашнього комп'ютера можна також керувати всією базою товарів та редагувати її, змінювати централізовано ціни, працювати з базою покупців.
  • GBS.Market у режимі Дім / Офіс також дозволяє отримувати звіти на email із заданим інтервалом часу.

Вартість ліцензії

2500грн.

Купуючи ліцензію у нас, ви отримуєте права на її безстрокове володіння.
 

Контроль персоналу

  • Ведення бази співробітників із зазначенням дати приймання на роботу, звільнення та встановленням прав доступу до програми GBS.Market.
  • Журнал роботи співробітників прив'язаний за часом до початку і кінця зміни. Він дозволяє відстежити, чи вчасно ваш персонал береться до роботи.
  • Облік роботи декількох співробітників в одну зміну.
  • «Підписи» співробітників до більшості дій. Наприклад, зняття готівки, повернення та інше вимагають додаткового коментаря дій, що виконуються.
  • Захист від несумлінних дій персоналу. Наприклад, блокування змін або видалення знижки, коментар при видаленні чека та інше.
  • Фіксування вилучення готівки з каси із зазначенням категорії, причини і користувача.
  • Управління правами користувачів: заборона / дозвіл співробітникам виконувати певні дії у програмі. Повний доступ до всіх розділів є лише у суперадміністратора, тобто власника.

Друк документів

  • Цінники будь-якого розміру зі штрих-кодом або без нього.
  • Етикетки з найменуванням, ціною і штрих-кодом для товарів.
  • Друк на прохання покупця товарного чека, накладної, рахунку під час продажу або після нього.
  • Можна друкувати будь-які сформовані у програмі звіти та графіки з продажу за обраний період.
  • Товарні накладні, рахунки, акти інвентаризації, замовлення-наряди та інші документи друкуються за шаблоном з можливістю редагування у GBS.Market самих цих шаблонів під свої потреби.
 
 

Підтримка торговельного обладнання

Безкоштовний необмежений доступ 30 днів

Завантажити зараз
home_hosting_icon_4

Підтримка обладнання

home_hosting_icon_3

Технічна підтримка

home_hosting_icon_1

Розмежування доступу

home_hosting_icon_2

Стабільна робота